Cilj ovog projekta je istraživačkim pristupom provoditi praktične radove, objasniti i dokumentirati uzročno posljedične veze događaja, procesa, promjena (kemijskih i bioloških) odabranih koncepata te povezati stečena znanja s primjerima iz svakodnevnog života kako bi osvijestili promjene u različitim životnim situacijama.
Učenici će, radom na projektu, primjenjivati znanstvenu metodologiju, stjecati vještine izvedbe praktičnih radova, razvijati svoje digitalne kompetencije, razvijati kritičko mišljenje, analizirati vlastita ponašanja u odnosu na proces prilagodbe i prihvaćanje promjena. Također je namjera ovog projekta razvijanje suradničkog odnosa, kolegijalnosti, tolerancije, odgojnog djelovanja u formiranju stavova učenika, odgovornog ponašanje prema okolišu te obilježavanja značajnih datuma vezanih za očuvanje okoliša i očuvanje ljudskog zdravlja
Osim učenica V. gimnazije Vladimir Nazor Split (mentorice Josipa Caktaš, prof. i Ivana Bilić, prof.) u projektu sudjeluju i učenici i učenice Gimnazije dr. Mate Ujevića- Imotski, Srednje škole „Antun Matijašević Karamaneo“-Vis, Srednje škola Bartula Kašića -Pag i III. gimnazije – Split.


Aktivnosti i rezultati projekta: objavljeni su na platformi eTwinning, https://school-education.ec.europa.eu/hr/etwinning/projects/vremenska-lenta/twinspace/materials/files.
U okviru projekta učenici su izradili i uredili web stranicu e Twinning projekta Vremenska lenta https://sites.google.com/d/1T7LK4MJY3VPuAtQ1diVCRNwKN3wDj5UP/p/1G29quYK87yi5HLkkHwyy1cpCegu_Zxuh/edit .
Zahvaljujemo svim učenicima sudionicima projekta, a posebno Luciji Berket, Eni Stanić, Emi Šafradin, Mariji Vukušić i Elli Vrcan, učenicama 1D razreda te Borni Lučić i Mini Lukreciji Pavić iz 2.d, Ines Grubišić i Tei Jović iz 2.e, Lauri Malenica iz 3.a i Klari Steffen Zanchi iz 3.b razreda.
