Cilj ovog projekta je bio istraživačkim pristupom provoditi praktične radove, objasniti i dokumentirati uzročno posljedične veze događaja, procesa, promjena (kemijskih i bioloških) odabranih koncepata, povezati stečena znanja s primjerima iz svakodnevnog života kako bi osvijestili promjene u različitim životnim situacijama, primijeniti stečena znanja u svakodnevnom života u svrhu razvijanja i unapređenja životnih vještina.
Učenici su radom na projektu trebali primjenjivati znanstvenu metodologiju, stjecati vještine izvedbe praktičnih radova, razvijati svoje digitalne kompetencije, razvijati kritičko mišljenje, analizirati vlastita ponašanja u odnosu na proces prilagodbe i prihvaćanje promjena, povezivati stečena znanja s iskustvima iz svakodnevnog života, osvijestiti zapažanja i primjenjivati ih u svakodnevnici kako bi razvijali upravljanje izborima i donošenje ispravnih životnih odluka.


Projekt je trajao 1 nastavnu godinu (rujan 2023. – lipanj 2024.)
Osim učenica i učenika V. gimnazije Vladimir Nazor Split (mentorice Josipa Caktaš, prof., Ivana Zorica Franić, prof. i Ivana Bilić, prof.) u projektu su sudjelovali učenice i učenici Gimnazije dr. Mate Ujevića Imotski, Srednje škole Antun Matijašević Karamaneo Vis, III. gimnazije Split, IV. Gimnazije Marko Marulić Split i OŠ Sućidar Split.
Aktivnosti i rezultati projekta: objavljeni su na platformi eTwinning na poveznici.
U okviru projekta učenici naše škole su sudjelovali u izradi i uređivanju web stranice eTwinning projekta Formula za razvoj životnih vještina na poveznici.
Zahvaljujemo svim učenicima sudionicima projekta, a posebno Anteji Gabrić, Nori Kujundžić, Luki Lipovcu, Toniju Piriću, Željku Rudolfiju i Mariji Tomičić iz 2.b razreda, Emi Šafradin i Mariji Vukušić iz 2.d razreda, Nini Bohnert, Dori Skopljak, Luciji Šarić i Luciji Vučić iz 2.e razreda, Ines Grubišić, Tei Jović i Antoniji Pavić iz 3.e razreda i Klari Steffen Zanchi iz 4.b razreda.
